SPECIAL FRIDAY: Especial còmics!

Hello readers! Aquesta entrada feia temps que la volia fer, i perquè? Doncs perquè és una entrada on NOMÉS parlaré de còmics. Aquesta entrada està dedicada als més petits, tot i que els còmics són per a TOTES les edats!

Parlaré dels còmics: Astèrix i Obèlix, Charlie Brown, Cervera, quina història! Cavall fort.

ASTÈRIX I OBÈLIX

Els còmics d'Astèrix i Obèlix, no els he llegit tots, però és un dels meus reptes, llegir tots els còmics, ja que el meu germà els està llegint (és més petit que jo) i el meu pare els ha llegit TOTS, és a dir que tenim la col·lecció sencera. L'Astèrix i l'Òbelix són molt divertits.
😂


Escriptor: Goscinny

Dibuixos: Uderzo

CHARLIE BROWN

Wow aquests còmics els he llegit tants cops! Quan no tinc cap lectura els llegeixo, i mai m'aburreixen. A més tenen tants anys que estan guixats i retallats per la meva mare, que també els havia llegit molts cops! Hi ha escenes molt surrealistes però divertides.

😂


Escriptor: Charles Schulz

Dibuixos: Bill Melendez

CERVERA, QUINA HISTÒRIA!

Aquest còmic l'he llegit fa molt poc, a l'estiu quins records, la platja, les postes de sol, les lectures eternes...   D'acord prou, fa molt pal començar el cole, però que hi vols fer?

És preciós, i vaig riure tant! A més vas aprenent la història de Cervera. 

😂

Escriptora: M. Teresa Salat i Noguera

Dibuixos: Ton Granell i Turull

CAVALL FORT

Entre l'Ot el bruixot, l'Alfons Delmar, l'Ornis, Cavallfortmania, el Cresques, Kid Paddle, Parker i Badger, El Dog i el Muix i el Pesquis i la Baliga... Uff passo unes tardes de bojos quan arriba el Cavall Fort! Gràcies a tots els que porteu el Cavall Fort!

😂

Escriptor/a i dibuixos: Picanyol, Toni Donada, Quim Bou, Joma, Midiam, Cuadrado, Patrick McDonnell i Viladoms.

Fins el proper Special Friday readers!






Comentaris

Publica un comentari a l'entrada


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲