llibresXnadal

Hello Readers!! Avui és el primer dia de llibresXnadal!



 Ara anem a veure que toca avui, aquí us deixo el vídeo perquè veieu que toca:






Tots? És que jo gairebé només llegeixo fantasia, i tots els que he llegit d'aquest gènere m'han encantat, però després de pensar una mica, la Laura Gallego és la meva escriptora fantàstica preferida (ja us pensàveu que no en parlaria més eh!). Per això escullo:

Allà on els arbres canten (Laura Gallego)



Uff... Molts! Voleu que us digui els llibres que vull per Nadal? Clar! Però segurament el que em fa més il·lusió és:

La primera tarde después de Navidad (Marta Rivera de la Cruz)



Com ja vaig dir en una altra booktag, el clàssic de tota la vida, és...

Alícia al país de les meravelles (Lewis Carroll)



Ho sento no puc contestar aquesta pregunta, perquè jo normalment llegeixo o sagues senceres o llibres sense continuació (que realment, per mi, són millors, perquè com diu una dita en castellà: segundas partes nunca fueron buenas) I, que jo sàpiga, no he llegit cap trilogia, i les que he llegit no les he acabat.



El llibre que jo he escollit no és el més dolç, però és que jo no llegeixo llibres romàntics, per això escullo un llibre amb el que he plorat molt però que m'ha encantat: 

Wonder (R.J, Palacio)



Crec que ja ho sabeu, però el meu llibre preferit del 2015 és...

Allà on els arbres canten (Laura Gallego)



Bé, aquí s'acaba la booktag de llibresXnadal, espero que us hagi agradat, i fins demà!
















Comentaris

  1. Hola!
    Alicia en el país de les maravelles també era el meu llibre preferit de petita!
    Molt original lo de llibreXnadal.
    Petons, ens llegim!

    ResponElimina
  2. Hola!

    The nominat a la Liebster Award:
    http://atrapadaentrellibres.blogspot.com/2015/12/liebster-award-ii.html

    Espero que el facis!
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      Moltíssimes gràcies!

      Clar que el faré!

      Petons <3

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲