Wrap-Up del setembre

Hello readers! Ja se que avui no és divendres, però ja feia temps que havia de penjar el WRAP-UP DEL SETEMBRE! Bé primer de tot us he de dir que és un Wrap-Up, és com una bookhaul, però enlloc de dir els llibres que he comprat he de dir els que he llegit. També posaré la valoració.

LLIBRE 1

Temps d'innocència (Carme Riera)



Bé, aquest llibre el vaig començar a l'agost, i el vaig acabar al setembre al cap de 20 dies, se'm va fer etern. No puc dir molt d'aquest llibre, simplement que és una biografia de la Carme Riera quan era petita, i que no em va agradar perquè jo sóc més de fantasia. Els llibres realistes, si no són basats en fets reals, són inventats, o sigui que és més o menys fantasia encara que sigui de persones i passin fets reals.

LLIBRE 2

Clàudia, un missatge per a mi (Míriam Dubini)



Per si aquí no va quedar gaire clar, aquest llibre no em va agradar, em va descepcionar MOLT, després de que tothom em convencés perquè el llegís, el vaig comprar i
😛

Bé simplement que vaig tenir un principi de mes amb descepcions.

LLIBRE 3

Harry Potter y la piedra filosofal



Aquest llibre em va encantar (per fi!) I simplement vull dir que gràcies per fer-me'l llegir! (Ja sabeu a qui em refereixo)

LLIBRE 4

Harry Potter i la cambra secreta



Últim llibre que vaig llegir, i igual que el primer, fantàstic! 


Bé, adéu Readers i ens veiem!




Comentaris

Publica un comentari a l'entrada


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲