Capítol 3

Hello Readers! Avui us porto el 3r capítol del meu llibre! Sé que us he fet esperar molt, ho sento molt.
Moltes gràcies pels ànims, per creure en mi, en el llibre, en l'Eli... MOLTES GRÀCIES READERS! 

Mare meva, la Mar sempre ha cregut molt en els somnis i tot això, però no m’esperava que ho exagerés tant.
Eli_12:15
Mar, si creus tant en els somnis, hauries de saber PER QUÈ somiem una cosa i no una altra, els somnis són una barreja de les coses que han passat durant el dia, per això a vegades n’hi ha de tant esbojarrats. Com que hem passat TOTA la tarda juntes i  hem mirat la mateixa peli juntes, és possible que el somni sigui una barreja de tot el que ha passat aquesta tarda. Ja estàs tranquil·la? ♥
Però no sé perquè, noto que la Mar només amb aquesta gran explicació (que em sembla que ha sigut en va perquè segurament ella ja ho sabia) no es quedarà tranquil·la.
M’estiro al llit esperant la resposta de la Mar, però de sobte recordo que havia de descobrir qui era el contacte desconegut.
Encenc el mòbil i torno a llegir el seu missatge. Deu ser algú que conec, sap a on visc i a on he estat de vacances, però qui? No té foto de perfil. Crec que el millor que puc fer és parlar amb ell.
Eli_12:20
Qui ets?
Suposo que amb això ja n’hi haurà prou.
No cal que esperi molt, perquè de seguida contesta:
+34 986 48 82 32_12:21
Mira el meu perfil, si no saps qui sóc a través d’això, no t’ho diré.
El seu perfil? Però si ho acabo de fer! Llavors miro el perfil i veig un noi baixet i amb el cabell una mica llarg (li arriba fins a mig clatell) i castany. He de fer un esforç per què no em caigui el mòbil de les mans i intento tancar la boca. Llavors crido:
- Mareee! – Intento parlar amb un to enfadat, encara que no ho estigui, estic molt contenta!
- Que vols Eli?

Txan txan txan... Què passarà? Aquí us deixo amb la intriga, i quan pugui, penjaré el proper capítol.
Fins una altra Readers!   


Comentaris

  1. Hola Joana!
    Que bo llegir l'últim capitul (espero que el quart no tarde tant, jaja). Un capítol curt, però xulo.
    No ens deixes en aquesta intriga! jaja.
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!!!

      jajaja ja ho intentaré... Merci <3

      Muajajaja sóc malaaaa!!!

      Jaja

      Petooons!

      Elimina
  2. En tens ben intrigades!!!! No tardis molt per actualitzar!!!! 🙏😘

    ResponElimina
  3. En tens ben intrigades!!!! No tardis molt per actualitzar!!!! 🙏😘

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲