BON ANY NOU

Hello Readers! Avui us porto la ultima entrada del any per desitjar-vos un BON ANY 2016!

És una entrada que tindrà diferents coses, recomanacions, preguntes i respostes i una enquesta perquè la contesteu per saber com ha anat aquest any amb el bloc!

RECOMANACIONS






M'és igual si ja he dit a gairebé totes les entrades que és un llibre fantàstic, però, si us plau, si encara no l'heu llegit, LLEGIU-LO! És meravellós, extraordinari, em puc arriscar a dir, PERFECTE! Potser té molta fantasia, però també té una història d'amor super cuqui, i tota l'evolució de la Viana... Sincerament el meu personatge preferit és l'Uri, és que és tan monooo... La única cosa que no m'agrada és que la Viana és massa rebel, i que només per tallar-se el cabell, ja és com molt salvatge. Jo me'l vaig tallar super curt (semblava un nen), i no em vaig tornar rebel...! Però igualment m'encanta! <3











El vaig acabar fa molt poc, i... dhsajdhsjkahdaskj. Em va deixar super impactada, si que és com molt fosc i això, però em va encantar. És un llibre que no t'esperes res, RES! Si que segueix molt els estereotips de la literatura juvenil, però igualment és fantàstic! Tinc unes ganes de fer ressenya...!










Hi ha poques recomanacions (2), però és que ara venen més coses...

PREGUNTES I RESPOSTES 

Per què vas crear el bloc?

Aquesta és una pregunta que fa molta gent, però que és molt útil, i que pot fer que gent que no té bloc, se'n faci un.

Jo vaig crear el bloc perquè és una iniciativa molt maca aquesta de compartir, en aquest cas, el teu gust per la lectura. Jo ja feia temps que seguia altres blocs literaris, i m'encantaven, cada dia em llegia ressenyes, booktags, mirava vídeos seus... Fins que al final un vídeo de la Marta on explicava per què ens hem de fer un bloc. Aquest vídeo va ser el que em va convèncer de que n'havia de fer un. Vaig preguntar-li a la meva mare sense saber res sobre els blocs. Em va dir que si, i jo em vaig emocionar més que mai. Vaig decidir fer-lo amb Blogger ja que la majoria de gent el fa amb aquest programa i si tenia problemes podia preguntar molt fàcilment. Com ja he dit, jo no sabia res del disseny, ni del funcionament del Blogger. Em vaig espavilar, mirant tutorials i intentant entendre'ls.

Per què vas escollir el color marró/taronja pel bloc?

Si em seguiu des del principi ja sabreu que abans era lila, sincerament no m'agradava, era massa cridaner, i vaig optar pel marró, que és més discret. Al cap d'un temps vaig anar afegint-hi taronja, ja que sinó era molt avorrit, i a més, és el meu color preferit.

Pensaves que tindries més de 30 seguidors?

No, no ho pensava, a més no sabia com funcionava el gadget de seguidors, i quan el vaig afegir, no em funcionava. Quan vaig poder tenir els primers seguidors em vaig emocionar molt, encara que tots eren coneguts. El fet de conèixer la Tecla i entrar al grup de Lectors Catalans, va fer que tingués encara més seguidors. Però quan vaig començar a tenir seguidors que no coneixia, va ser quan el bloc va sortir al Cavall Fort! Em va fer moltíssima il·lusió, i el nombre de seguidors va augmentar fins a 20. Llavors el que va fer que el bloc arribés a 37 seguidors, va ser el Sorteig Nadalenc.

ENQUESTA


Aquí s'acaba l'entrada, i que tingueu un molt BON ANY 2016



Comentaris

  1. Hola Joana,

    Només desitjar-te un feliç 2016 ple de bones lectures! Bon any nou preciosa!

    Una abraçadaa

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲