Kdd segon aniversari LCF

Hello Readers❣ En aquesta entrada us explicaré que vam fer ahir, dia 28 de desembre. Ahir era l'aniversari del grup LECTORS CATALANS!

A les 11:00 vam quedar a l'Apple Store, tot i que jo vaig arribar un quart d'hora abans perquè anava en tren... A poc a poc va anar arribant la gent (només érem 8...) i vam anar a regalar llibres a la gent, ja penjaré el vídeo al canal de Youtube.



Després vam anar a l'Fnac, allà no em vaig comprar res, vaig pensar que ja em compraria els llibres a un altre lloc.

Com que teníem gana vam anar al 100 montaditos a picar alguna cosa.















Després vam anar al pans a dinar.

Es mostra Screenshot_20161229-132351.png.

Havent dinat vam anar al ReRead i allà em vaig comprar La Filla de la Nit de Laura Gallego (òbviament😍😍😍😍).

Es mostra 20161229_134224.jpg.

Després vam anar a La casa del llibre i em vaig comprar Silber el primer libro de los sueños de Kerstin Gier.

Es mostra 20161229_133827.jpg.

Després em van venir a buscar i me'n vaig anar a casa!

Fins una altra Readers! Espero que us hagi agradaat

 

Comentaris

  1. Hola Joana!
    Passo per aquí per avisar-te de que t'he nominat a un book-tag i m'encantaria que el fessis!
    http://historiestrobades.blogspot.com.es/2017/01/book-tag.html

    PD: me n'alegro que us ho passessiu bé a la quedada!

    Petons i ens llegim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!
      Gràcies! Clar que el faré!

      Gràcieess

      PETONS!!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲