BOOKTAG: CUIT AMAGAR A LA LLIBRERIA

Hello Readers! Com us vaig prometre, vindria una booktag, i, como no, la booktag és amb la Tecla, i bé, sense més us deixo amb la Tecla:



Holaa! Avui no us porto cap ressenya sino que jo i la Joana del bloc Joana's books hem decidit crear una altra booktag ja que quan vam fer la anterior ens ho vam passar molt be i hem decidit repetir-ho.
Aquesta vegada la booktag consta de trobar llibres a la teva prestatgeria amb unes característiques determinades i fer-li una foto amb algun accessori teu.
Aquí us la deixo:

1.Primer llibre d'una saga






















Per aquesta caracteristica he decidit agafar Divergent de Veronica Roth, el primer llibre d'una saga que ha encantat a tothom i tinc moltíssimes ganes de començar.

2. Un llibre amb un cor o amb la portada vermella o rosa.




















Per aquesta he agafat Bon dia princesa de Blue Jeans, el primer llibre de la saga del Club dels Incompresos, però podia agafar qualsevol  dels de la saga, ja que tots tenen un cor.


3. Un llibre amb la portada blava






















Per aquesta categoria he decidit agafar Girl Online de Zoe Sugg, un llibre que encara no he llegit però en tinc moltes ganes.

4. Un llibre amb una fulla, un arbre o herba a la portada.






















 D'aquesta categoria no en trobava cap i pensava que no el podria respondre però quan he acabat la booktag m'he posat a llegir una estona i he descobert que Clàudia El vol de l'oreneta de Míriam Dubini tenia unes petites fulles a la portada i he decidit posar-lo per aquesta característica.

5. Un llibre que no sigui juvenil.

Per aquesta he decidit anar amb en Geronimo Stilon i he agafat És nadal, Stilton! Un llibre del qual en tinc molt bons records.


6. Llibre star de l'any.





















M'ha costat decidir-me pel llibre que més m'ha agradat dels que he llegit aquest any, però al final he decidit agafar Els Jocs De La Fam I de Suzane Collins, una saga que m'ha ENCANTAT. (està una mica destrossat perquè és de la biblioteca)

7. Un llibre amb un títol de més de 4 paraules





















Per aquesta característica he trobat A todos los chicos de los que me enamore amb 9 paraules al títol.

8. Un classic

Per aquesta categoria he agafat Alícia al País de les meravelles, un clàssic que explica una historia que m'encanta i per això l'he decidit agafar.


9. L'últim llibre d'una saga.

Per això he agafat l'últim llibre d'una de les meves sagues preferides Tengo un secreto. El diario de Meri de la saga del Club Dels Incompresos.


10. Un llibre que no t'ha agradat.





















En aquesta he tingut dubtes. Finalment he agafat El rastre brillant del cargol de Gemma Lienas, un llibre que ni tan sols vaig acabar, però miraré d'agafar-lo un altre cop, ja que n'he vist bones crítiques.

Jo, he nominat:

Aria- Angels to fly

Aina Li- Històries trobades

Pingu- El pinguino lector

I fins aquí la booktag d'avui! 

I bé, (ja torno a ser la Joana eh! No us he abandonat) aquí s'acaba la booktag, fins una altra Readers!

P.D.: Si voleu fer la booktag, endavant! Però recordeu, heu de posar el banner de la booktag, i, obviament, heu de dir que l'ha hem fet les super fantàstiques TECLA I JOANA! Bé amb que poseu només que l'hem fet nosaltres i el banner de la booktag ja n'hi ha prou.






Comentaris

  1. Wiiiiii estic nominada!!

    M'ha encantat la booktag noies, seguiu així! <3

    ResponElimina
  2. Holaa!!

    Moltíssimes gràcies per nominar-me!! El faré quan pugui! Em sembla molt guai això de fer tu la foto amb un accesori teu ;) Jo també triaria el de Girl Online, com a llibre amb portada blava ;), però a veure si en trobo un altre, per fer-ho diferent!!

    Petoons!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaaa!

      Bé t'he nominat la Tecla... Merciiii!!!

      Petons

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲