SPECIAL FRIDAYS: Wonder

Hello Readers! Avui us porto la ressenya d'un llibre molt especial: Wonder, un llibre preciós i que tothom hauria de llegir.

És un llibre què és perfecte, indescriptible...

Per això el dedico...

A la meva mare!!!!! 

FITXA 




Títol: Wonder

Autor/a: R. J. Palacio

Idioma original: Anglès (Wonder)

Idioma: Català

Pàgines: 418

Editorial: La Campana

Gènere: Realista (A més està basat en un fet real)

Edat: Juvenil, a partir de 10 anys més o menys






RESUM

L'August és un nen que té una malaltia a la cara i fa que tingui una greu deformació. Tothom el veu diferent, però ell es veu normal, què és normal? Mai ha anat a l'escola, no perquè tingui por de què se'n riguin d'ell o perquè l'excloguin del grup, sinó perquè ha hagut de fer-se moltes operacions i no podia anar a l'escola. A l'escola l'acceptaran? 

OPINIÓ

Primer de tot dir que aquest llibre està basat en un fet real, i això fa que et posis encara més a la pell del personatge.

Els personatges que més m'agraden són:

Professor Browne: M'encanten els prefectes del Professor Browne. I a més com tracta al August, que ha fet un GRAN, què dic GRAN? GEGANT esforç per anar a l'escola, començar una vida completament diferent a la vida que ha deixat enrere, relacionar-se amb altres persones, acostumar-se a la reacció de l'altra gent al veure'l...

Summer: La manera que accepta a l'August, el veu com si fos qualsevol nen que passa per davant seu! I això és el que hauríem de fer tots, però al veure una persona taaant diferent a nosaltres, ens costa. Al primer dia ja es fan amics i van junts a tot arreu com si es coneguessin de tota la vida.

August: És el personatge més valent que he trobat en una història REALISTA. Va a l'escola amb deu anys quan abans no hi havia anat, no té por del que puguin dir les altres persones d'ell... Bé, en resum, per mi és més valent que els guerrers de Nortia que van a lluitar contra els Barbs.

Via: Una noia molt valenta i què estimarà el seu germà fins a la mort, ella el veu com tots els altres, tot i què ella sap que és diferent, i què encara que li facin moltes operacions, mai tindrà un aspecte acceptat.

Daisy: La gosseta de la família del August. És adorable, li vaig agafar molt de carinyo, potser massa i tot...



Hi ha moltes cites durant el llibre, aquí us en deixo dues:



Tothom hauria de rebre un aplaudiment amb tot el públic dempeus almenys una vegada a la vida. 


No n'hi ha prou amb ser amistosa, has de ser amiga.

Una cosa que també us volia dir, és que cada part està escrita des del punt de vista de diferents personatges, això va molt bé perquè si de sobte apareix algun personatge i diu alguna cosa que no té res a veure, o que no té sentit, o simplement que no la entens per què la diu, quan canvia de personatge, ho entens tot i et pots posar més a la pell dels personatges.



I finalment dir que la família del August s'estimen molt i és la típica família amorosa. Això m'encanta perquè notes que hi ha gent que vol ajudar al August, que no està sol, que està envoltat d'amor



Bé, sense enrotllar-me més, dir-vos que encara que sigui realista, és un llibre que enganxa molt perquè vols que no li passi res a l'August i vols ajudar-lo. És a dir que jo de vosaltres el llegiria, perquè no conec ningú que no li hagi agradat el llibre. 


  




                            VALORACIÓ



Bé, espero que us hagi agradat la ressenya, i torno a dir, LLEGIU-LO! 

Fins el proper divendres!!!



Comentaris

  1. AI, jo ja l'he llegit dues vegades i m'ha encantat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siii! Jo també el llegiré dues vegades perquè ara l'estem llegint a l'escola!

      Elimina
  2. Hola!
    Sóc en lector de Cavall Fort que va trobar la teva adreça del blog en la revista.
    Et recomano el llibre de: La catedral de César Mallorquí, a lo millor hauries d'esperar un anyet més. Està molt bé.
    El llibre de la Tríologia de la Niebla (El príncipe de la niebla + El palacio de la medianoche + Luces de septiembre) de Carlos Ruiz Zafón també em va agradar moltíssim. Te'ls recomano perque puguis penja una de les teves resenyes al teu blog.
    Et passo l'adreça del meu blog ;) www.losrelatosdepau.blogspot.com
    Adeu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Gràcies!
      Ja m'ho miraré!
      Està molt bé!
      Adeu!!!

      Elimina
    2. m'ha fet molta il·lusió veure que algú havia vist el meu bloc! moltíssimes gràcies en serio!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲