aniversari DIA 4

Hello Readers! Avui no us porto una booktag, sinó un tag! No té res a veure amb els llibres, però és que aquest tag em venia MOLT de gust fer-lo, és el tag De les olors.

COMENCEM!

OLOR PREFERIDA 


ESPÍGOL! M'encanta l'espígol, de veritat, és una olor que m'encanta, entres a la meva habitació, i fa olor a espígol! Tinc colònia d'espígol (una comprada i una feta), essència d'espígol, flors d'espígol... m'encanta!
OLOR QUE ET FA FÀSTIC





El romaní! De veritat que no l'aguanto, em fa venir ganes de vomitar, em marejo, no sé, no puc amb aquesta olor. Fins i tot un dia, saps allò que posen romaní al menjar per donar-li gust? Doncs hi havia arròs amb romaní, i el vaig apartar, però, igualment, em va començar a fer mal la panxa... No sé, és horrible.
OLOR DE MENJAR PREFERIT


La olor a fideus a la cassola, paella, peix... Aquestes olors m'encanten. Però només en són algunes, la olor de menjar en general m'encanta!
PART DEL COS A LA QUE ET POSES COLÒNIA




Jo sempre em poso colònia al coll, i al canell, bé, a la part aquesta de la palma de la mà... No sé com explicar-ho, però a les fotos es veu molt bé.
OLOR DE COLÒNIA PREFERIDA


Com ja us he dit abans, la meva colònia preferida és la d'espígol. M'encanta. Però sinó, seria qualsevol colònia així com refrescant, les que no m'agraden són aquestes així com dolces.

OLOR QUE A TU T'AGRADA I A L'ALTRA GENT NO


La olor a peix quan entres a una peixateria m'encanta. No conec a ningú que li agradi, normalment quan entres a una peixateria penses: ai quina olor, no m'agrada, però a mi sí! M'agrada molt!!!
Espero que us hagi agradat, ja sé que és completament diferent de les entrades de sempre, però és que necessitava compartir-ho amb vosaltres. 

Comenteu les vostres olors preferides, les que menys us agraden, i les diferents preguntes del tag!

Fins una altra Readers!


Comentaris


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲