aniversari DIA 5

Hello Readers! Avui us porto l'Emoji booktag!!! A veure, jo faig servir, MOLTS emojis, és a dir que hauré de fer servir grups d'acord?



 No tenen res a veure, però jo els faig servir igualment, clar exemple:


Per aquesta secció he decidit que serà un llibre romàntic i fresc. Com ja sabeu jo no sóc de llibres romàntics, però si que n'he llegit alguns, i m'han agradat. Per aquesta secció escullo GIRL ONLINE.


A les meves converses és inevitable aquest emoji:



Aquesta secció serà per un llibre amb el qual no pots parar de riure, i aquest és: Pippi Calzaslargas, todas las historias.

Aquests emojis serveixen per tot, de veritat:





 Aquesta secció serà per la parella més "cuqui" de totes, i aquesta és: LA VIANA I L'URI (Allà on els arbres canten), és que són tan "cuquis"!


Com esteu veient, no tenen res a veure els meus emojis amb els meus textos:


Aquesta secció és per un llibre amb MOLTA acció, i aquest és: Divergent, no em digueu que aquest emoji no queda bé amb el llibre?


M'encanten aquests emojis, tot i que no tenen res a veure amb el text:


Aquests seran per un llibre de fantasia però també romàntic i dolç. Ho sento per repetir, però és el llibre més adequat per aquesta secció: Allà on els arbres canten! (Viana&Uri OTP)

Espero que us hagi agradat la booktag, i que hagueu rigut amb lo surrealista que arribo a ser amb els emojis. 

Fins una altra Readers!





Comentaris

Publica un comentari a l'entrada


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲