aniversari DIA 2

Hello Readers! Avui us porto la booktag Est o oest. És com una mica eliminació de llibres, i al final "guanya" un llibre. Ja anireu veient el funcionament. M'ha nominat la Pingu.


-No està escrit a les estrelles

-Wonder


-Antibarbis


-Cròniques de la Torre


-La història interminable


-Allà on els arbres canten


-Harry Potter

#1a ronda

NO ESTÀ ESCRIT A LES ESTRELLES vs WONDER

Si ja em coneixeu, sabreu que, òbviament Wonder.

#2a ronda

WONDER vs ANTIBARBIS

Antibarbis m'agrada molt, però és més per passar l'estona, així que Wonder.

#3a ronda

WONDER vs CRÒNIQUES DE LA TORRE

Està clar no?

#4a ronda

CRÒNIQUES DE LA TORRE vs LA HISTÒRIA INTERMINABLE

La història interminable m'agrada bastant, però seguim igual.

#5a ronda

CRÒNIQUES DE LA TORRE vs ALLÀ ON ELS ARBRES CANTEN

NOPUCEMVOLENMATAR! Noooo. D'acord, no, però és que de veritat em fan això...?! Cròniques de la torre són els meus principis amb la Laura Gallego i m'encanten, els hi tinc moltíssim carinyo, però Allà on els arbres canten és tan perfecte...! No sé que feeeer! 

M'he decidit, per fi, i escullo Cròniques de la torre, m'ha costat, no em mateu, però és que són els meus principis, sense la saga no hagués llegit mai la Laura Gallego!

#6a ronda

CRÒNIQUES DE LA TORRE vs HARRY POTTER

M'agrada molt Harry Potter i tal, però és que és la Laura Gallego! Sé que molts no estareu d'acord amb la meva decisió, però...

CRÒNIQUES DE LA TORRE 

Aquí s'acaba l'entrada Readers! Espero que us hagi agradat aquesta entrada, sobretot el meu debat a la 5a ronda... hehehe, qui vulgui pot fer aquesta entrada, no nominaré a ningú, però si t'ha agradat, endavant!!!
 


Comentaris


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲