aniversari DIA 1

Hello Readers! Avui comencen les entrades d'aniversari! Començarem amb la booktag Rip it or ship it. Simplement hauré d'anar traient 2 paperets a cada ronda (hi ha 17 et total) i dir si fan bona parella o no. Hi haurà 8 rondes, l'últim paperet serà la meva parella, i jo decidiré si ens quedem com a parella o no.

COMENCEM!

#1a ronda

Tobias i Bambi

RIP IT

Nononooo. Al principi he pensat que POTSER sí, però noooo. Que va, no em mateu d'acord? Però pobra Bambi! No, no pot acabar amb el Tobias.

#2a ronda

Leo i Gus





SHIP IT

Bé, no m'acaba de convèncer, però sí, com a mínim amics.

#3a ronda

David i Camèlia

 RIP IT
Nooooo! Primer de tot, el David havia d'anar amb el Leo, i segon, la Camèlia és una fada (no sé ni perquè l'he posat, perquè no queda bé amb cap, ara que hi penso, ho sento)
#4a ronda
Dana i Penny



SHIP IT
Sí! Queden bé, són completament diferents, però sí!
#5a ronda
Viana i Voldemort
RIP IT
NONONOOOO! Pobra Viana! Ella ha d'anar amb l'Uri, que no sé perquè no l'he posat... Però NOOO, amb el Voldemort? No
#6a ronda
Fenris i Harriet
 

SHIP IT
Completament! M'ha costat de decidir, però sí!!
#7a ronda
Harry i Liam
RIP IT
No peguen gens! No.
#8a ronda
Tris i Ron



SHIP IT
A la Tris li aniria bé agafar una mica el control de la parella, perquè sempre és el Tobias qui està per sobre, i crec que amb el Ron li aniria bé.
Ara em toca decidir si em quedo amb la parella que em toqui o no.

Joana (Jo) i Hermione


SHIP IT
Crec que ens avindríem molt bé, com a mínim sent amigues, ja que ens agrada molt llegir, estudiar... Sí!
Bé, aquí s'acaba l'entrada Readers!







 
 

Comentaris


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲