aniversari DIA 3

Hello Readers! Avui vaig una mica tard, però us porto la booktag Art literari!

Comencem!

La nit estrellada Van Gogh

Llibre que et va agradar tant que et vas quedar llegint fins tard per acabar-lo


Hollow Pike. En moltes entrades us he parlat d'aquest llibre però No he fet la ressenya...!

Mona Lisa Leonardo da Vinci

Llibre que no recordes si et va agradar o no


Sincerament, cap, jo quan acabo un llibre, tinc molt clar si m'ha agradat o no.

El crit Edvar Munch

Llibre que et va agradar tant poc que et van venir ganes de cridar


Insurgent. Mateu-me. No el vaig ni poder acabar. Tenia la sensació que tot era igual, i per llegir un llibre de 400 pàgines a on sempre passen les mateixes coses, no vull. Ara per ara no tinc pensat acabar la saga. No us penseu que em vaig avorrir al principi, no, vaig esperar fins al final, però veia que no passava res, i el vaig deixar.

Las meninas Diego Velázquez

Llibre en el que t'hagis perdut llegint per la complexitat de la història o per una narració confusa


No està escrit a les estrelles. Està molt ben narrat i això, potser vaig ser jo la que estava distreta però SPOILER sabeu quan el Gus diu que té càncer, jo pensava que ja en tenia, i em vaig quedar igual! FI SPOILER.

Gernika Pablo Picasso

Llibre que narri una història dura


El diari de Zlata. És un diari que escrivia una nena durant la guerra, i, per mala sort, és real.

La persistència de la memòria Salvador Dalí

Llibre que has llegit i no en recordes res


 Com ja us he dit abans, cap.

Potser heu notat que no he fet totes les preguntes, però n'hi havia masses i n'he suprimit algunes.

Fins una altra Readers!

Comentaris


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲