CRÓNICAS DE LA TORRE


Hello readers! No se si ho sabeu, però sóc una fan de la Laura Gallego, aquesta saga va ser la que em va fer descobrir que estava enamorada dels seus llibres, que tampoc és que n'hagi llegit molts, però, encara que no els tingui a la wishlist perquè sinó seria massa llarga, hi ha bastants llibres de la Laura Gallego que em vull llegir.


FITXA



Títol: Crónicas de la Torre

Autor/a: Laura Gallego

Idioma original: Castellà (Crónicas de la Torre)

Idioma: Castellà

Pàgines: 271

Editorial: SM

Gènere: Fantasia

Edat: Juvenil, a partir de 11 anys (Jo me'l vaig llegir amb 10)



RESUM

La Dana és una noia que viu amb la seva família al camp.



Un bon dia va arribar un senyor desconegut, va parlar amb els seus pares i se la va emportar.


Ell li va explicar que era un mag, i que la portava a viure a la Torre, i que seria la seva alumna, bàsicament, que aprendria màgia.


A la Torre coneix en Fenris i en Kai. En Fenris només és un amic, però en Kai, és una mica més que un amic, però només el pot veure ella. Al principi no la preocupa el fet de només poder-lo veure ella, però quan ella es fa mestra de la Torre, aprèn més coses sobre la màgia i l'inframón, i cada cop es preocupa més fins que al final... jdjajhsdaj.
















OPINIÓ

Aquest llibre me'l va recomanar una amiga, i va ser el meu primer llibre de la Laura Gallego. Em va enganxar tant que no vaig poder parar de llegir. Ella i tres amigues més també se l'estaven llegint, i quan a classe tocava lectura ens veies a les 5 sense poder parar de llegir:

-Ja és hora d'anar al pati - Deia la mestra.

-Acabem la pàgina - Deia alguna de nosaltres.

I ja tornàvem a estar capficades al llibre.



VALORACIÓ












Comentaris


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲