ELS LLIBRES DE L'ALTRELLOC


Hello readers! Aquest és l'últim llibre que us vaig prometre que ressenyaria, però no us preocupeu, que penjaré moltes més ressenyes!

FITXA





Títol: Els llibres de l'Altrelloc

Autor/a: Jacqueline West

Idioma original: Anglès (The book of Elswhere)

Idioma: Català

Pàgines: 302

Editorial: Estrella Polar

Gènere: Misteri i por

Edat: Juvenil, més o menys a partir de 10 anys






RESUM

L'Olive és una nena que s'ha mudat de casa molts cops, aquest cop se'n van a un poble a on hi viu molt poca gent.




El primer dia, quan se'n va al llit veu un quadre que la inquieta molt, li sembla que té vida, però quan l'intenta treure de la paret...





OPINIÓ

A mi aquest llibre em va encantar, me'l vaig comprar perquè estava de vacances i em vaig acabar el llibre que tenia. 

Vaig anar a una llibreria i hi havia un munt de llibres que no coneixia, però aquest em va cridar l'atenció perquè a la portada posa: Per als fans de Coraline i de Roald Dahl, i jo no sóc una SÚPER FAN però m'agraden molt. Al principi no vaig entendre perquè hi havia aquesta frase, però quan vaig començar el llibre ho vaig entendre.
















A més hi ha gats que tenen noms, i són molt divertits.











VALORACIÓ



Comentaris


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲