ANTIBARBIS


Hello readers! També us vaig dir que us faria una ressenya del llibre antibarbis, i com que jo, normalment, les promeses les compleixo, aquí us deixo la ressenya del llibre Antibarbis

PD: Com que hi ha 6 llibres, la ressenya serà en general.
A i per cert quan dic barbis em refereixo a noies "fifis"


FITXA


Títol: Antibarbis

Autor/a: Mercè Anguera

Idioma original: Català (Antibarbis)

Idioma: Català

Pàgines: 127 (el primer)

Editorial: La Galera

Gènere: Realista

Edat: Infantil i juvenil, està entremig, més o menys a partir de 9 anys


RESUM

Les antibarbis són 3 amigues que no soporten les barbis, bé, la Marta i la Eli no les soporten però amb la Nao fan una exepció, ja que ho és una mica, i és una mimada.

 Marta         Eli            Nao           


Durant la saga se-l's hi presenten problemes en els quals s'ha de tractar amb barbis, però s'ajuden les unes a les altres, com bé diu el seu lema: Totes per una i una per totes.



OPINIÓ


Aquests llibres els vaig treure del llibre de català de quna tenia 9 anys, no sabia segur si m'agradarien però un cop vaig llegir el primer ja volia el segon!

Tot i que sigui realista, perquè de ficció no en té res, i els problemes que se-l's hi presenten no són més que "protegir-se" de les barbis les seves "enemigues", vols saber que els hi passarà, de quina manera estrambòtica et sorprendràn.



Jo amb 10 anys me la vaig tornar a llegir.













VALORACIÓ







Comentaris


Entrades populars d'aquest blog

SPECIAL FRIDAYS: La reina faraó

Capítol 2

TEORIES HARRY POTTER😱😲